четвртак, 25. октобар 2018.

Spavanje je jedan od glavnih problema koje imaju mladi roditelji. Evo nekoliko informacija kako da moj san ne bude vaša noćna mora , i kako da se i vi takodje naspavate mamice i tatice 🙂

Screenshot_12foto:Shutterstock

Kratke dremaže

Ja verovatno dosta spava, ali u kratkim intervalima. To je zbog toga što moj unutrašnji sat još uvek nije potpuno usaglašen sa promenom dana i noći. Takođe, ja ogladnim na svakih nekoliko sati jer moj stomačić ne može da čuva mnogo hrane. Kada napunim oko 10 nedelja verovatno ću duže spavati 😉

Roditelji rešenje je u rutini

Dobre navike se stiču rutinom i rasporedom. Do osme nedelje, moj raspored spavanja može da bude usklađen sa hranjenjem, ali treba da postoji zvanično vreme za odlazak u krevet, najbolje je ds me stavite da pajkim oko 19-20 sati uveče. , Imajte na umu da smo mi  bebice svesni  šta je večerašnji ritual – kada nas ljuljate, oblačite pidžamu, puštate muziku, ooo to znači vreme je za spavanjac . Samo nas naučite na to i mamice ja ću biti jako poslušan 🙂

Kako biste uhvatili bar komad sna, nemojte pokušavati da promenite bebino vreme spavanja, već uskladite svoje.

Nemojte me stalno uzimati na ruke kad zaplačem ja vas samo isprobavam 😉

Slažemo se  da prva tri meseca treba da udovoljavate svakoj bebinoj potrebi, ali da posle toga treba da se uzdržite da je uzimate svaki put kad zaplače. Ponekad je dovoljno samo da me pomazite po stomaku ili da mi pevate na uvo.To će me jako brzo umiriti i bez toga da me nonstop uzimate na ruke

Ako sam preumoran ja ne mogu lepo da spavam

Naučite da prepoznate znake pospanosti: kada počnem  da trlja okice ili zeva, to znači da sam jako umoran . Ako malo dremnem u autu ili kolicima ili u tvom naručju mamice to će mi smanjiti pospanost ali nikako ne može da mi zameni san . Sa druge strane, ako malo ne dremnem  preko dana, nema šanse da vam zaspim uveče 🙂

Ne boj se promena mamice

Možda sada spavam kao malo jagnje, ali nemoj se brinuti ako se to promeni tokom nekih važnih perioda.  moguće Šta god da radite, nemojte menjati raspored spavanja. Neka vaše dete isprobava svoje nove veštine tokom dana kako se ne bi igralo u kolevci u sred noći . Ja baš volim da se igram kad treba da se spava 🙂

Ako se vaša beba budi rano ujutru, bolje je da se i vi tako budite, nego da pokušavate da joj promenite vreme dremki

Uf uf ako me budu mučili grčići teže ću spavati

Bebe koje plaču tri sata dnevno, bar tri dana u nedelji, u prva tri meseca su ono što pedijatri nazivaju količne bebe, tj. bebe sa grčevima. Srećom, ovo stanje traje do trećeg meseca, a do tad možete umiriti babu povijanjem, pevanjem i šaputanjem. Srećom srećom malo traje inače bi mama poludelaaa … 🙂 O ne nije lako imati bebu , da li im je to iko pričao ? 🙂

Ne postoji tačan recept

Nisu bebe jelovnici i da imaju pravi recept. Pratite samo moj  ritam  i koliko god često i dugo da dremam, nemojte misliti da postoje striktna pravila o tome. Ako imate starije dete, ne očekujte istu pravilnost kod mlađeg. To stručno  znači ne uporedjuj me sa mojim batom ili ss mojom sekom . Ja sam ja oni su oni 🙂

Eto to bi bilo to . Mislite da je nama bebama lako . Sutrs malo . Pa mi pojma nemamo , ali zato si ti tu mamice ti si naš andjeo čuvar i ti nas učiš kroz život

Ako vam se svidja ovo podelite i sa ostalim majkama , možda im definitivno treba pomoć 😉

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts