уторак, 6. новембар 2018.

Zdravo,htela bih da anonimno podelim svoje užasno iskustvom sa našim lekarima i da upozorim buduće mame šta može da ih snađe a da nisu svesne.



foto.privatna arhiva

Naime u 7.mesecu krenuo mi je visok pritisak. Posle odlaska jedno veče u hitnu i sledeći dan kod svog ginekologa dobijam terapiju Metildopu koja i dalje ne reguliše i ne snižava pritisak. Smeštaju me na odeljenje patologije,i tu kreću ispitivanja. Sećer dobar,pritisak malo krene da spada,izbacuju mi iz ishrane so i šećer. Dva puta radim esbah i utvrde da mi albumini opadaju i da bubrezi propuštaju proteine u urin.

10 dana nakon ležanja,i primanja 3 terapije albumina ja sam otekla u predelu lica,nogu,ruku. Padam u nesvest jedno veče i gubim delimično vid. Sutradan mi se pogorša situacija,nesnosan bol u glavi,svetleće tačkice ispred očiju,konstantan trzaj leve ruke i podrhtavanje srca. Doktor pored svih tih mojih konstantacija izjavljuje da sam razmažena i da moram da skupljam mokraću 24h(esbah) ja izjavljujem da ja ne vidim i da to ne mogu da radim on jedva pristaje da mi stave katetar.

I ja govorim da mi je doktorka iz prethodne smene rekla kako mora hitan carski rez(33nedelja) on i dalje ne želi da to radi i govori mi kako mi dete zaostaje u razvoju.

Sutradan dolazi drugi doktor u smenu i kad je video situaciju hitan carski rez. Od visokog pritiska duplu dozu anestezije mi daju. Beba se rodi ziva i zdrava 2150 i 44cm. Ja treći dan od porođaja padam u eklampsiju i gubim totalan vid i pamćenje. Ničeg i niti koga se sećam.

Agonija traje 3dana. Nesavesnost lekara što nije hteo da izvrši carski rez a kasnije i utvrđivanje na trombofiliju je jedan od razloga mog tog stanja.

Hvala Bogu jako brzo se odvilo sve.

Drage buduće i sadašnje mame proveravajte trombofiliju česce. Moji rezultati na početku koji su bili odlični ne znače da će biti dobri do kraja.

A to može da vas košta i života i vaše bebe.

Previše ima detalja i previše se toga desilo da i ja pola više ne znam.

Hvala mami na ovoj priči i upozorenju želela je da ostane anonimna za javnost tako da ja to poštujem .

autor priče . anonimna čitateljka

pripremila . urednica portala Sonja Milekić

izvor . devetmeseci.net

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts