субота, 10. новембар 2018.

Bezbroj puta radimo razne stvari samo da bi deci bilo zanimljivije.

Igramo kao ludi, hodamo kao psi, pravimo smešne face i proizvodimo smešne zvuke. Zaista sam srećna što imam 3 divna deteta i sve radim zbog njih. Ima mnogo zanimljivih trenutaka vrednih sećanja. Ipak je to sastavni deo materinstva. Ali jedan mi se zaista urezao u sećanje. Moj sin Frankie je imao zatvor. Mnogo je plakao. Morala sam nešto uraditi povodom toga. Dok je bio na noši i pokušavao da se oslobodi tog tereta, ja sam legla dole pored njega na ćebe i kotrpljala se, tako da sam od sebe napravila rolnu. On bi se zasmejao. Pa bi ponovo gurao da kaka izadje i plakao, onda bih ja ponovila svoju radnju, tako da sam mu na trenutke samnjila bolove i muke.

Evo jos nekih ludosti koje su majke radile za svoju decu:

1. Kada je moj sin sa samo nekoliko nedelja starosti zaradio prehladu, ja sam pojela malo njegovih slinica da bih se i ja prehladila i da bih onda pomoću svojih antibiotika mlekom pomogla i njemu.

2.Procitacu jos 28756848 knjiga, samo da moje dete bude uz mene sa nogama prekrštenim preko mene. To mi je tako slatko.

3.Dala sam deci brašna, soli i ostalih stvarčica da i oni sami kuvaju. Sve je bilo razbacano svuda. Trebalo mi je 3 dana da iz tepiha usisam sve te sastojke, ali ti trenuci njihove okupacije nekim poslom, zaista su bili vredni toga.

4.Usvojili smo mačku jer je moj 4-ogodisnji sin to zaista želeo iako sam ja mnogo alergična na njih, i moram sada non-stop da sipam sebi kapi u nos i oči zbog alergije, ali sve zbog dece.

5.Uvek deci pevam njihove naomiljenije dečije pesmice.

6.Pojedem nešto što moje dete ispusti, izgnječi, nema veze ni ako je bilo na podu. On tada ima najsladji osmeh. Mislim da je moj imuni sistem baš jak.



7.Kada smo lošeg raspoloženja uvek izmislim neki ludi ples da bi nas zabavila.

8.Dozvoljavam deci da se tuku jastucima i skaču po krevetu svaki dan. Oni su tada bas srećni, a ja uživam gledajući ih.

9.Moj sin je bio opsednut velikim vatroogasanim kamionom koji mu je kupio deda. Toliko je bio opsednut njime da je i meni postala opsesija da se igramo zajedno. Ja vozim ostale autiće i kao prevrnem se, sudarim se, i onda vičem upomoć da dodje on da me izvlači.

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts