понедељак, 5. новембар 2018.

E pa i ja da Vam kažem par reči doktorka Samra.Hronično bolesna deca koja su visoko febrilna treba da popiju sirup i da čekaju termin za zakazan pregled, jel? Hm, jako zanimljivo, nisam bila upućena u to. A taj telefon što treba ugasiti kad se u uđe u ustanovu isto je neko pravilo? Pitam jer vidim da doktorka na snimku nesmetano surfuje.

Opšte mi je poznato da vama nijedno stanje nije hitno, poznajem pravilo 3 dana temperature pa tek onda kod lekara, a da, i nebitno je dal je temperatura 37,5 ili 40. Kada vam majke “trčkaraju” kod lekara za svaku sitnicu, tada preterujemo, ali zato kad dete umre mi smo krive jer ga nismo na vreme dovele.



Nađa je bila dobro znate, ja sam umišljala, a eno je sad u sanduku. Imate li obraza da mi kažete da sam preterivala? Znam ja, vi svaki dan viđate teško bolesnu decu, nismo mi jedine, ali NIJEDNO NIJE VAŠE.

Mi eto volimo da šetamo svaki dan do ambulante i nazad, ne volimo park, znate, obožavamo šetnje bolničkim hodnicima. Mi očas posla rešavamo upale pluća, sepse, intubiramo, aspiriramo, pf, šta ćete nam vi. Ponosna sam na sebe kako sam negovala dete dok je bilo živo, ponosna sam što sam trčala 10 puta za noć u hitnu, ponosna sam što je živela.

A kajem se što sam se na kraju prepustila vama, i ostala bez nje.
Srdačni pozdravi Dr Samra,
Dragana Petrović

foto.privatna arhiva mame Dragane

izvor.devetmeseci.net

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts