петак, 9. новембар 2018.

Htela bi sa vama da podelim priču oko trudnoće sa mojim princom 😍..



Započinje priču za naš portal devet meseci mama Minja …

Sreća dve crte

Bio je to 1. April kad sam prvi put videla 2 crtice nakon 5 meseci koji sam bila opsednuta pitanjem kad ću biti trudna i da li ću ikad?? A hvala Bogu ispunila mi se ta želja kroz 7 dana odem na pregled uredna trudnoća..

Beba već dugo ne osećam…

Čekala sama sa 4.5 meseca UZ da vidimo šta je??? I ginekolog mi kaže evo jednog dečaka koji je kao žaba raširio😂… I ja sva sretna i plakala sam od sreće I dalje trudnoća ok do 34 sedmice kad moja beba se nije osetila više od 24 sata.. Ja sva u strahu i uplašena zovemo svog ginekologa šta da radim.. Kaže lezi na lijevi bok i pojedi čokoladu i sačekaj 15-20 min da vidiš, a ako ništa nebude dođi po u uputnicu i pravo u bolnicuu..

Morali smo u bolnicu ….

I nažalost nije nam čokolada pomogla morali smo u bolnici.. Muž je vozio poput šumahera.. Napokon stigli smo gore u bolnicu.. Ja sva uplašena samo mi je važno da beba bude ok.. Pregledali su me .. Uradiše UZ kaže moramo te posmatrati ako bi šta krenulo po zlu da te porodimo odmah..

Al hvala Bogu na kraju se dobro završilo bebi je bila puno mirna jer je spavala… Ajd i to je reko prošla… Čekala sam dan kad ću tog bebija upoznat…

Osvanuo je 16.12.2015 ja se digla radim, čistim kuću sve generalno ko da netrebam da se porodim… Sve ok nikakvih bolova i ništa, a ginekolog mi je rekao da mogu dan posle termina otići.. A mene panika i strah hvata na samu pomisao bolnice, a kamoli za porođaj kad se kaže…

Predveče se mama buduća ofarba ajd reko da sutra idem kao nova 🙂… Oko 22h puca vodenjak, a ja ni okupala se nisam nit kosu oprala.. Brzinom mužu kažem zovi jetrvu ja odo oprat kosu i malo se sredit..

Bolovi veliki a još ništa ….

Za 15 min smo stigli u bolnicu gde me je dočekala užasna sestrica dala mi spavaćicu koja izgleda užasna, a ja drhtim kao prut od straha, kroz pola sata silazi doktor pregleda me i kaže nisam još otvorena za poroda, al da me vode u salu… Idem uz one stepenice noge mi se odsekle od straha.. Smestiše me u sobu do porođajnog uključiše mi odmah indukciju i onaj aparat za slušanje srca od bebe.. Ništa vreme prolazi ja nemam bolova, a niti se otvaram …Milion onih doktora su me pregledali..

I moj princ je stigao na svet

Oko 9 sati ujutru dolazi sestra kaže odi do kupatila izvrši nužde i ajde na sto… Ja see gubim već od straha. Odlazim ja na sto Babica me rasječe uključi još neke inekcije za još jače bolove.. Imam napone, a nemam snage da guram deru se one na mene, al ja nizašta nemam snage… I odjednom dolaze 3 doktora koji su ogromni.. Jedan dođe do mene i stavi lakat između grudi i stomaka i malo jače pretisnu i moj mali princ izađe bez plača…

Odnesoše ga i kroz 1-2 beba je proplakala… Donesoše ga do mene nikad nisam ponosnija i sretnija bila neg tad.. 3200 rodjen 52 dug

Bili smo 5 dana u bolnici zbog tog što nije imao protok krvi i kiseonika u mozgu i dobio neku infekciju.. Al danas ima 2 godine i 4 mjeseca i pravo zdrav mali mamin sin.

Ne odustajte od svojih snova i imajte veru u sebe !!

autor priče .mama Mina

pripremila.urednica Sonja Milekić

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts