петак, 9. новембар 2018.

Razvodi su traumatični za sve članove porodice, decu pogotovo. Zato je Karen Bersdli odlučila da svojoj dvadesetogodišnjoj ćerki održi važnu lekciju i pokaže joj da razvod nije samo propast braka i porodice nego da može da bude i nešto više i volje od toga.



Devin Peti je devojka koja će uskoro napuniti 21. godinu i njena majka Karen je rešila da uradi nešto smisleno sa svojim venčanim nakitom.

Uz dozvolu njenog bivšeg muža, ona je burme pretočila u divnu ogrlicu sa dijamantima koju je poklonila ćerki za predstojeći rođendan.

“Mislim da smo njen otac i ja godinama pokazivali kako možemo da budemo dobri roditelji iako nismo u braku. Ovo je samo jedan detalj iz našeg odnosa. Zapravo mi deset godina nismo u braku, skoro duže smo sami nego što smo živeli zajedno”, rekla je Karen za “Buzzfeed”.

View image on Twitter
View image on Twitter

Devin Petit
@devin_petit
 my mom gave me this necklace this morning as an early birthday gift. it’s made from the diamonds of her wedding band. she said although her marriage to my dad didn’t work out, they both agreed I was the best thing to come from it, which is why she wanted me to have it. 💗

267K
2:56 AM - Feb 12, 2018 · Pittsburgh, PA
28.5K people are talking about this
Twitter Ads info and privacy
Devin kaže da je svih prethodnih godina osećala snažnu podršku, ali da joj je ovaj poklon nešto najposebnije što je dobila od roditelja.

“Oduvek su se trudili da budu za mene tu. Bila sam im na prvom mestu i nikada nisam sumnjala u njihovu odanost i privrženost. Živeli smo blizu, provodila sam vreme i kod mame i kod tate. Mama mi je skoro rekla da njen brak možda nije uspeo, ali da joj je drago što je uspela da rodi i odgaji mene “, rekla je ova devojka koja je odmah podelila sliku poklona na Tviteru.

Slika ovog poklona postala je viralna i dobila je podršku više od 270.000 osoba.

izvor.b92.net

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts