недеља, 4. новембар 2018.

Moje drago slatko dete,



da sam samo tada znala stvari koje sada znam. Moje si prvorođeno dete i da budem iskrena nisam imala pojma šta treba da radim. Sve sam morala da naučim uz tebe. Napokon, ti si razlog što sam ja postala majka. I za to sam ti zahvalna.

Bio si tako mali a ipak toliko toga si me naučio o majčinstvu.

Žao mi je što si ti bio centar mojih pokušaja i grešaka. Želela sam da uradim sve kako treba. Mislim da su moja očekivanja od tebe kad si bio mali bila nerealna. Provela sam suviše vremena brinući da ne spavaš dovoljno i da se ne razvijaš pravilno zbog nečega što sam pogrešno radila i često nisam dopuštala sebi da uživam u činjenici što si beba.

Ti si bio naše prvo dete. Nikad više neću moći to da ponovim.

Volela bih da sam više vremena posvetila stvarima koje si radio a manje onim koje nisi. Tako si brzo porastao. U jednom trenutku sam te uspavljivala u naručju i dok sam trepnula ti si već bio predškolac. Gde je vreme prošlo?

Mislim da najviše od svega žalim što ti nisi mogao ništa da razumeš. Put je bio popločan dobrim namerama. Želela sam ti uvek samo najbolje i dalje ti to želim. Verovatno sam bila suviše zaštitnički nastrojena prema tebi i brinula o svakoj povredi ili ogrebotini. Ali želela sam da budeš zdrav i bezbedan da bi mogao da porasteš u zdravu i jaku osobu.

Ponekad poželim da mogu da vratim vreme i krenem ispočetka. Želim da se vratim i cenim te trenutke. Trenutke koje sam izgubila jer sam se nervirala i brinula. Trenutke kada sam plakala jer nisi hteo da spavaš. Trenutke kada sam se osećala loše jer nisam znala šta nosi budućnost. Sada znam da je to vreme koje sam provela brinući, plačući i nervirajući se bilo uzaludno.

Uprkos meni, ti si divno dete, bolje nego što sam ikada mogla da zamislim. I dok sedim ovde i grlim te, stiskam te jače u zagrljaj i zatvaram oči u želji da upamtim ovaj trenutak zauvek. Jer je ovo verovatno poslednja nedelja da smo “sami”. Vidiš, uskoro će na svet doći tvoj mlađi brat i moraćeš malo više da deliš mamu.

Znaj da te puno volim. To se nikada neće promeniti. Ti ćeš uvek biti moje prvo dete, moja prva mala ljubav i to niko ne može da oduzme. Jako sam ponosna na dečaka kakav jesi i jedva čekam da vidim kakav ćeš čovek biti. Bićeš neverovatan primer svom mlađem bratu i ja ne bih mogla biti ponosnija.

Istina je, moje drago dete, da ćeš ti uvek biti moj prvenac i to se nikada neće promeniti. Ti ćeš uvek biti onaj koji me uči kako da budem najbolja mama. Ti krčiš put za svoju mlađu braću i sestre. To nije lako, znam. Imamo još mnogo prvih puta ispred nas. I bez obzira koliko puta se osećam neuspešno, kad pogledam tebe znam da sam nekako nešto uradila dobro.

Volim te zauvek i dokle god sam živa ti ćeš biti moja beba.

Izvor: Scarymommy.com

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts