среда, 5. децембар 2018.

Žene koje su se ostvarile kao majke uvek će reći da je materinstvo najlepši, ali i najteži posao.Portal Buzzfeed objavio je iskustva majki koje je umor toliko savladao da su počele da prave vrlo bizarne greške.



1. U žurbi da ne bih zakasnila na posao, stavila sam svog sina u auto-sedište, sela u auto i tek onda se setila da sam zaboravila da obučem pantalone.
2. Kada me je beba po ko zna koji put probudila u gluvo doba noći, otrčala sam do ulaznih vrata jer mi se učinilo da neko zvoni na vrata.
3. Jednom prilikom sam uredno složila čitavu turu veša. Ali prljavog.
4. Kada sam prvi put postala majka bila sam konstantno uplašena, pa mi se jednom desilo da sam suprugu slala sms poruku da ga pitam gde je, a čovek je sve vreme ležao pored mene u krevetu.
5. Bila sam toliko umorna jer sam morala da počnem da radim dok mi je beba bila još mala. Jednom prilikom sam došla kući skinula minđuše, a vlažnom maramicom šminku. A onda sam minđuše bacila, a prljavu vlažnu maramicu stavila u kutiju za nakit.
6. Kada sam se porodila sa drugim detetom, starije je još uvek bilo malo. Jednom sam noću ustala i otišla do kuhinje da ga nahranim, a onda sam čula hrkanje. Ispostavilo se da sam starije dete zaboravila da odneme u krevet pa je zaspalo u hranilici.
7. Nakon velike nabavke u supermarketu, stavila sam dete u autosedište i odvezla se, a sve namirnice ostavila u korpi na parkingu.
8. Jedno vreme sam pedijatra konstantno zvala veterinar.
9. Upravo sam se vratila iz dečje bolnice i shvatila da nisam jela dva dana. Napravila sam vafle, ali umesto sirupa prelilila ih deterdžentom za sudove.
10. Napravila sam kafu i sela na fotelju da je popijem. A onda shvatila da u šolji imam samo toplu vodu.
11. Jednom sam zaspala u kancelariji i zahrkala. Kada sam otvorila oči sve kolege su gledale u mene. Bilo je strašno neprijatno!
izvor:bliczena.com
Da li ste i vi imali slična iskustva? Podelite ih sa nama u komenatrima.
PODELITE I SA VAŠIM PRIJATELJICAMA 😉 :* HVALA

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts