среда, 23. јануар 2019.

Žene majke kraljice htela bih nešto podeliti sa vama

majka i deca

-Na završetku 9-tog razreda odem kod svoje starije sestre, ona imala dva mala sina pa da joj malo pomognem
Jedno veče kada su bebe zaspale izadjemo naz dve vani kad u tom stiže njen čovek sa nekim momkom..A momak prelep kao lutka.upoznamo se mi i ja udjem u kuću..(zacrvenila sam se kao paprika roga)
Kada je on otišao ja pitam sestru ko je on.Nisam ga nikad pre vidjala..i ona meni kaže da su njen čovek i taj momak neki dalji rodjaci..
Ja kad sam se vratila kući dodam ga u prijatelje..On me prihvati i krene dopisivanje..  Nikome nisam htela reći

Nakon par dana opet dodjem kod sestre i prvu laž koju sam rekla je to da idem da se prošetam sa drugaricama..ali tad sam se trebala videti sa njim..Osećaj neopisiv..u stomaku sami neki grčevi od uzbudjenja ili čega već..Pao je i prvi poljubac
Kada sam se vratila pita mene sestra jesam li ok a jaaa samo što ne poletim i od tog uzbudjenja ja njoj kažem ..Ona mi se smijala i kaže pa baš ste lep par ..on je inače ’92 godište pet godina sam mladja od njega
I ta naša veza je trajala 1god..Prosto sam ga obožavala i bio mi je i otac i brat neko skim mogu sve podjeliti
..

Na početku drugog srednjeg  ostanem u drugom stanju..on sretan a ja samo što oko sebe ne pretvorim more od suza jer kako ću ja to svojima reći a imam samo 16 god ..Medjutim moji su se pomirili sa tim da im i treća ćerka odlazi od kuće iako su me hteli zadržati jer sam bila njihovo mezimče
Roodim nam prekrasnog sina nakon 17 meseci rodim ćerkicu i našoj sreći nema kraja..

Ljubav svaki dan postaje sve jača i jača ja sada imam 19,5godina i svoje tri sreće..I najponosnija sa mlada mama na celom svetu..Školu pauziram dok decica malo ne odskoče sada sam im najpotrebnija
Ovo se malo oduži 🙂 line9

Divno je biti mlada majka 🙂

autor. anonimna čitateljka

izvor.devetmeseci.net

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts