четвртак, 17. јануар 2019.

Oooo tatice , tatice nemoj da se pretvaraš da spavaš , nemoj da si stalno umoran , presvuci me i ti poneki put ,mama me čuva po ceo dan , pomisli na nju malo i ona je umorna . Nije lako sa mnom .

tata -cuvaj-me -ti

Većina očeva se pretvara da spava , kad beba noću zaplače. Svaki se osloni na svoju lepšu polovinu. Mama mora sve , mama ne može da bude umorna . To oni misle.

Kao najčešće izgovore koriste umor i činjenicu da ujutru rano moraju da ustanu jer idu na posao. Svaki peti kaže kako njihova deca zovu isključivo mamu.Brigu o novorođenčetu očevi najradije prepuštaju majci.

Najčešći razlozi zašto se muškarci pretvaraju da spavaju je to što ujutru rano ustaju zbog posla ili se pravdaju da jednostavno nisu na redu ili pak da su previše umorni. (ZNAM IZ ISKUSTVA :))

Zbog toga se najčešće parovi i posvadjaju . Znamo mi da muževima nije lako da rade po ceo dan , dodju umorni s posla i kad dodju kući malo da odmore moraju da čuvaju decu, ili još što je teže noću da ustaju . Zato je majka majka . Ona skače na prvi bebin plač.

Ja sam majka i iz iskustva mog pišem . Ja ne mogu baš da kažem da je moj suprug takav bio dok su nam dečica bila mala , ali bilo je i takvih situacija . I ja poneki put poludim jer po ceo dan budem sa njima . Još sina sam dugo dojila , budila se noću , i onda kad malo poželim da odmorim on dodje s posla i kaže ali ja sam umoran 🙂 Ah tate tate. Imajte i vi malo više razumevanja prema vašim suprugama , one jesu majke ali nisu svemoguće , ponekad i njima treba odmor, san. Ako one nisu odmorne i raspoložene ne mogu biti ni dečica jer ne zaboravite oni sve osećaju a pogotovo male bebe.

Ne zaboravite da ste bebu hteli oboje . Ona brzo poraste , uživajte u svakom danu sa njom pa i ako ste umorni ona to ne zna , njoj je potrebna ljubav i pažnja oba roditelja.

Evo najčešći izgovori koje tate koriste 😉

Draga jako sam umoran

Sutra rano ustajem moram da se naspavam

Ali tebe zovu ne mene

Ti to umeš bolje

Neumem ja to ko ti

Tvoj je red

i jošššš puno toga



nb6

KOJI SU IZGOVORI VAŠIH MUŽEVA ? PODELITE TO SA NAMA

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts