четвртак, 24. јануар 2019.

Da li ste se ikada pitali kako bebe stane u stomak?
Sigurno da jeste, i imate priliku na slikama da vidite u kom položaju su bebe dok su unutra. Skoro sam naletela na rad jedne žene, Marry Fermont, fotograf, ona živi u Holandiji. Bila sam zapanjena kada sam videla ovu sliku. Na slici je mala beba koja je u rukama babice. Bila je u tom položaju kao da je još uvek u materici.
11705206_873637112703686_5126921148170333742_n
Putem email-a kontaktirala sam Marry u vezi ove slike, koja je bila nešto što dosada nikada nisam videla. I ona se rado odazvala da odgovori na neka moja pitanja.
Gde ste prvo videli ovakve fotografije?
Ja sam prvi fotograf u Holandiji koji se bavi fotografisanjem porodjaja. Kada sam zabeležila prvi porodjaj, bila je tu babica koja je pitala roditelje da li žele da im pokaže u kom položaju njihova beba bude dok je u stomaku. Oni su se naravno složili. I danas je sve više ovakvih fotografija u Holandiji i Belgiji.
Da li sada roditelji zahtevaju od vas da im uradite ovakve fotografije?
Da, uglavnom da. Ja uvek pitam babicu da li želi da nam pokaže taj položaj i one su uvek spremne na to. Ponekad čak i neki tata želi da proba da drži bebu u tom položaju. Uz pomoć babice to i uspeju.
Na slikama bebe izgledaju malo nesigurno.
Da li nekada postoji opasnost od pada?
Ne, to se nikada nije desilo. Ako bi postojala opasnost da se desi nešto loše, ove slike nikada ne bi ni nastale. Bebe su totalno opuštene u ovom položaju. Osećaju se bezbedno i udobno. One su navikle na taj položaj.
Da li ste nekada imali bebu koja nije želela da bude ovako savijena?
Ne, nikada. Većina njih se sama automatski savije u ovaj položaj.Samo je potrebno da znate kako pravilno da ih držite.
Da li postoji još nesto sto bi imali da nam kazete kad su ove fotografije u pitanju?
Mnogi roditelji ne mogu da poveruju da je njihova beba stala u stomak. Teško je zamisliti kako je ona savijena sve vreme dok ne izadje napolje. Kada vidite kad izlazi, ne možete da verujete da je sve to bilo unutra. I zbog toga su babice odlučile da pokažu taj položaj u kome su bebe unutra- zbog znatiželje roditelja. To ne rade stalno. To sve zavisi od babica. A ako sam ja tu prisutna, uvek ih pitam da nam to pokažu. Meni to nikada nije palo na pamet, tokom mojih trudnoća. I sada kada vidim kako su slatke te uspomene, mnogo mi je žao što nemam i ja takvih slika. Iako sam rodila 2 sina, i ja sam se uvek pitala kako su stali unutra, bas kao sto je i Merry rekla da su mnogi roditelji bili znatiželjni. Možda će neko od vas, kada vidi ovo, poželeti i sam da proba.
PRELEPO ZAR NE . OSTALI STE BEZ TEKSTA .

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts