субота, 10. новембар 2018.

Svanulo je jutro,bolje reći u cik zore, ja radim test, test POZITIVAN….



foto.mama Danijela

Započinje priču mama Danijela

Mojoj sreći nema kraja…trudnoća sve uredna,do 18 nedelja kada mi svoj ginekolog saopštava da je beba jako nisko i da moramo da radimo serklaz(ušivanje grlića materice)…to se inače radi pod totalnom anestezijom i traje nekih 20 minuta…

Što se mora-mora se…sve je bilo ok, sledi mirovanje ( koliko je bilo moguće, jer sam imala već ćerkicu od nepunih 2 godine)…ostatak trudnoće ok…

Zakazano mi bilo skidanje serklaza 31.Oktobra…odlazim ja,čekam u čekaonici sa još jednom ženom, ona stomak do zuba, može da me pojede😀,a ja sa mojih jedva 60kg, na visinu od 180cm, izgledam smešno pored nje..tu se upoznajemo jer čekamo istog doktora…

Muž pored mene,i ubedjuje me da posle skidanja serklaza,idemo kući (inače smo taj dan trebali da idemo na rodjendan), ulazim ja kod dr, on kaže vi ostajete ovde, skidamo serklaz i čekamo..

Moj muž zamalo se ne sruši onde od straha😁…vrše pripreme, u tom trenutku zovu dr,kažu hitan carski,on odlazi ,ja čekam u pripremnoj sobi, bez bolova,bez ičega…gledam u kalendar koji je bio tu, aha, danas su dva svetka, valjda ce jedan da mi pomogne da se lako porodim(mislim se ja)…😁😂….

Stiže dr posle nekih sat vremena, ja na sto i kreće skidanje serklaza, kad se nisam onesvestila od onih “ginekoloških sprava”, još babica:” Doktore,hoćemo ove makaze,ili ovu iglu,itd.”…meni se već vrti u glavi…kažem ja:”Doktore da malo odmorimo, i nikako nemoj da mi pričate šta radite”…

Počinje smeh😄😄😄…Skinuše ga nekako (nije bolelo, više bilo neprijatno)…U medjuvremenu ja kažem dr, da moram kući, imam rodjendan😀, on kaže : Svakako ćete ići, samo da vidimo dal sa bebom ili bez nje😊…kreću bolovi…ja vičem, doktore,jel ovo bolovi od serklaza ili od bebe😂😂😂…oni umiru od smeha…kaže:”izgleda da od bebe, pa će da se poradjamo valjda”…buši vodenjak, kaže odlično, ja već otvorena 5 prstiju…kaže da mi uključe indukciju,ja odbijam…on pristaje na moju molbu da bude bez indukcije…odlazim u sobu i čekam..

Prolazi 5 min….prolazi i 15 minut, meni kreće napon, ja kažem,poradjam se, babica ne veruje, kaže pa tek si legla,a i nemaš indukciju…pregleda ona mene ,zove dr,kaže dokrore ova “vaša” otvorena 9 prstiju, krećemo na porodjaj,jedan napon, drugi i stiže moja NEDA-LJUBAV DO NEBA…

Pošto sam se porodila tri nedelje pre termina,moje prvo pitanje je bilo, jel ima 3kg?😆😁😂…kažu ima 3250g…Babice me zamoljava ako može da me izmeri,posle nekih 2 sata.. jer od stomaka nisam imala ni S…meri ona mene, a ja 51kg, sa toliko kila sam ostala trudna, ona i doktor se smeju, i dogovaraju se da me direktno iz porodilišta šalju u manekene😁😇…

PRATITE NAS NA INSTAGRAMU



To je moja priča iz Kruševačkog porodilišta…Veliki pozdrav za doktora Mikija i babicu Snezu…pozdrav i za Vas-urednicu😉

Nadam se da će ova priča utešiti buduće mame da shvate da nije tako strašan porodjaj, bolan jeste,ali ne i strašan…😉

autor tekst mama Danijela

pripremila.urednica sajta Sonja Milekić

izvor.devetmeseci.net

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts