петак, 9. новембар 2018.

Porodila sam se 30.01.2018.



foto.pixabay.com

Započinje priču , po malo jezivu mama Jelena .

Kada sam ušla u 9 mesec jako sam se plašila porodjaja jako sam se plašila da li ću ja to moći jer sam inače jako sitna. Ali nikome nisam htela da odam taj strah.

Moja doktorka iz doma zdravlja me nije uputila u to da trebam da radim briseve i odredjenje analize kad udjem u 9-ti mesec, nije me ni uputila da treba da radim ctg. Apsolutno ništa. Samo mi je dala uput za porodilište i to je to.

Ja sva uplašena pred kraj 9- tog meseca saznajem za sve to od drugarice. Uplašena odmah sutradan odlazim u svoju izabranu bolnicu gde me prima dežurna sestra i kaže da vaginalni i cervikalni bris u trudnoći moraju da se rade 1 mesecno. Da se ctg radi na svaka 2 dana. I kaže mi dodji sutra ujutru uradiće ti ctg a briseve odradi negde privatno.

Odradim briseve, i sutradan ujutru dolazim na ctg koj prolazi super, doktorka mi cita nalaz i u 1 trenutku me pita da li imam dabl test ja kažem imam i dajem joj, ona ga čita i kaže skini se da te pregledam. Pregleda me i zaprepašćena kaže pravac porodilište otvorena si 8 pratiju porodićeš se u hodniku.

I onda mi objašnjava da po dabl testu termin mi je baš taj dan. A ja sva pametna kažem njoj al ja nemam nikakve bolove.
Već sam se uplašila kako to da nemam nikakve bolove a kroz sat vremena ću postati majka. Odlazim u porodilište rade mi klistir i odlazim u porodjajnu salu priključiju mi indukciju, kontrakcije mi idu preko 120 a ja ne osećam bol.

Dolazi doktor pita me jel te tera na guzu. Ja kažem ne. On kako ne beba samo što ne izadje napolje… Dolaze i porodjaj počinje. Ja ne osećam bol ne znam kad treba da se napnem. Napinjem se ništa, i iz 3 puta kad sam se napnula moja bebana je izašla.

Nisu stigli da me iseku pa sam pukla. Moj Andjeo je rodjena sa 2 600 i 47cm. Prava mamina mrvica…

Ušivanje boli kao smrt. Drala sam se. Baš me je bolelo. Moram da kažem da su me ušivalu bez anestezije. Došao mi je neki doktor i kaže šta se sad dereš porodila si se nisi se čula a sad se dereš. I ja mu odbrusim sad me boli i sad ću da se derem.

Provodim 6 dana u bolnici.

Svi cupkaju oko moje bebe, bila je mrvica a pored toga bila je mirnica nije bila kenkava i nije mnogo plakala… Oni svi moju bebu oblače u odelca, a sve ostale bebe u pelenama. Sve idu oko nje, i meni tu stvari postaju čudne…

Dan pre nego što smo izašle iz bolnice uveče dolazi neki mladi dečko u moju sobu sa setrom i pita me kako je beba ja kažem dobro je on gleda nju gleda mene i kaže a rupica na bradi to je nasledila od mame… I okrene se i ode…

Meni sve još čudnije…

Dolazi dan kad treba da idemo kući ujutru mi dolazi sestra i kaže mama vaša beba će morati da ostane još koji dan u bolnici. Ja je pitam zašto, ovde smo već 6 dana živa je i zdrava.

A ona mi odgovara vi možete da idete beba ostaje. I okrene ledja i krene da ide.

Zbog velike rane i dosta konaca, jedva sam se kretala. Dobila sam neku snagu skočila sam iz kreveta i potrčala za njom. Uhvatila sam je za vrat i rekla moja beba je živa i zdrava i ide sa mnom kući. A sad ću da zovem muža da dodje sa policijom. I okrenem se i vratim se u sobu.

Obavestim muža o situaciji. I 2 minuta kasnije dolazi mi sestra. I kaže beba je spremna kad vam dodje muž možete da idete. Ja joj ništa ne odgovaram.

E sad sledi šok.

Dolazi muž i silazim dole babica nosi bebu u ruci prekrivenu pelenom. Beba kreće da plače i vidim da mi taj plač nije poznat otkrivam bebu i vidim da to nije moja beba. Dižem frku, psujem ih, besnim. A ona meni kaže gospodjo to je vaša beba.

Ja krenem bukvalno da je davim i kažem joj da si mi odmah dovela moje dete prepoznala bi je u milion beba jer je najmanja beba na odoljenu zdrvih beba rodjenih u terminu.

Ona spušta moju bebu ja opet pogledam vidim da je moja zgrabim je i sama je obučem nisam dozvolila da joj se neko približi, i odlazim kući sa njom…
Tako da još uvek postoji kradja beba, zamena beba…

Poruka za buduće mame .

Borite se za vašu decu. Bila sam spremna da tu sestru ubijem za svoje dete…

PA ONA JE PRAVA LAVICA. OVDE JE SVAŠTA MOGLO DA SE DESI ALI JE MAJKA SPREČILA NA VREME ! POBITI JE MALO OVAKVE LJUDE !!

autor . mama Jelena

izvor.devetmeseci.net

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts