недеља, 4. новембар 2018.

Od sedme nedelje sam sama,sa svojim roditeljima i bratom.



Sada mi sin ima godinu pet ipo meseca,i svaki put kad ga pogledam,osećam da mogu i ono nemoguće da stvorim

Biti i mama i tata u isto vreme jako je teško,ali i isplativo.
Pružati duplu ljubav za decu najveći je poklon,poljubac nežan,priča za laku noć i nema pitanja kada će tata doći.
??..

Sobzirom da sa zatrudnela sa samo 16,5 godina i da ne znam šta je to još život,ali jedno znam,svom detetu ću pružiti sve i moguće i ne moguće stvari…

A uz veliku podršku mojih roditelja i brata,prevazišla sam svaku sumnju u sebe da ja to ne mogu.
Znam da me za par godina čeka pitanje “zašto ja nemam tatu?”
Reći ću mu samo istinu,da ga je tata ostavio dok je još bio u mom stomaku,da ga se odreko,zvuči možda surovo,al tako je.
Nije pito za njegovu mamu ni kako je,ni dal je dobro,niti bilo šta,dok se nisam porodila i izašla iz bolnice.

Tek posle dve nedelje je došao tražeći očinstvo,kao da sam ja dete našla na ulici,pa da se ponudi da bude otac…
Takođe je hteo da ga prijavi i ako sam ja to već uradila.

Došao kod svog deteta praznih ruku,prljav onako iz škole.
A pritom da mu ne kupi ni jednu bananicu od pet dinara.A tu se hvali ja sam tata,ja sam baba,ništa ama baš ništa,čak ni onaj končić što se stavlja bebama da lepo noću spavaju….

Dok sam ja svom sinu kupila sve i svašta,bez obzira što sam mlađa od njega,i bez posla i ikakvih primanja…
Makar morala prositi (a neću) ali ću svom detetu sve priuštiti!!!

Evo vec 4,5 meseca on i dalje nije pito za njega ništa,ni dali mu treba,nesti niti bilo šta…
On ga nece videti do daljnjeg,bar dok se ja pitam,a posle na sinu je dal će hteti da ga vidi ili ne…

I ako mi je na prevaru napravio dete,ne kajem se što nisam abortirala,jer ja svoje dete obožavam,on je moja snaga,moja volja za životom!!!!

Takodje se grdno prevario da će doći kod mene da živi je imam bolje mogućnosti za život nego on,al eto…
Zezno se malo…
Možda će me neke mame osuđivati zbog toga,ali svako odlučuje šta je najbolje za svoje dete..

P.S. Samo budite jake i verujte u sebe!!! Sve samohrane majke pa čak i ja smo,ŽENE,MAJKE,KRALJICE!!!!!😍😍😍😍👄👶👶👶👠

To bi bila moja priča

autor . mama Barbara

izvor devetmeseci.net

FOTO . privatna arhiva mame Barbare

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts