понедељак, 21. јануар 2019.

Divno pitanje od kojeg se DIŽE KOSA NA GLAVI koje muž može da postavi majci dvoje male dece, na kraju dana jer nije uspela da uradi nešto što je on mislio. “



A ŠTA SI TI RADILA CEO DAN!???” E pa DRAGI MOJ MUŽU, čisto za tvoju informaciju da znaš, bila sam MAJKA, KUVARICA, SPREMAČICA, MAJSTOR, SUPERMEN I NARAVNO TATA(jer tata nije tu, tata radi)! pošto ti dragi moj nisi po ceo dan kući, igram i tvoju i svoju ulogu.

Ustajem, sređujem jedno pa drugo dete, nameštam krevete, pravim doručak dok bebu dojim, sređujem igračke po kući i spremam, uspavljujem bebu dok se sa drugim igram. Kuvam ručak dok starije skače po kući jer želi napolje, izvodim ih drugo se budi mora da sisa.

Pa presvuci jedno pa presvuci drugo dete. Onda uspavljujem starije, dok beba plače jer želi da se drži, uzimam je i napokon starije spava. Mlađe želi da sisa, naravno i ono se uspavalo nakon nekog vremena.

Taman sedam ponosna da ću malo odmoriti, kad… Eto ti starije Mamaaaa, MAMAAAAAA!! OH BOŽE POMISLIM a nisam ni sela… Starije mora da ruča eto ti i mlađe plače hoće da sisa.. hmmm koga prvog pomislim… Ok.. sredila starije….

Dolazi vreme sa bebom odlazak kod doktora, vraćamo se naravno žurimo zbog starije… Hmmm… Pa moraju malo napolje zar ne??? Bože pa ceo dan su u kući.. ok izlazimo, igramo se dok beba sedi i cvili u kolicima jer ne može da šeta, usput glumim supermena jer svaki trenutak ovo starije kreće da ljusne i udari se. Trčim sa bebom u ruci (jer naravno nema živce da sedi i razgleda okolinu i ono bi da se igra) vijam starije jer ništa ne sluša.

Zatim ulazimo u kuću nakon aktivnih minimum 2 sata(na  zimi od 39° 😋) kupam jedno kupam drugo kupam sebe(30 sekund dosta mi je deca čekaju)

Hmmm već je vreme večeri, spremi i pospremi večeru, malo aktivnosti nakon toga ne gine… Već smo kod 20h uveče još uvek nisam uspela i ono malo jadne ledene kafe od jutros da popijem.

Dolaziš ti moj dragi muž kući. Naravo opsluži itebe kako dolikuje. Deca treba da spavaju, sredi starije dok ga ti uspavljujš ja uspavljujem bebu uz sisanje…

DIVNOOOO NAPOKON JE GOTOV DAN ZA TEBE, A ZA MENE POČINJE NOVA TURA ZA NEKA 3H i tako CELU NOĆ , A TI DRAGI MOJ SPAVAĆEŠ KAO JAGNJE DA NEĆEŠ NIŠTA NI ČUTI JER ću se ja naravno truditi da budemo što tiši i da beba ne plače slučajno da mi vas ne probudi.. a onda sedamo i malo pričamo ti i ja, a ti!!!!

A TI MI POSTAVLJAš TO DIVNO PITANJE “A ŠA SI TI RADILA CEO DANNNN” E PA DRAGI MOJ CEO DAN NISAM ČAK NI USPELA DA POPIJEM ONO MALO KAFE, NISAM USPELA DA IMAM SAMO SVOJIH 5 MINUTA, NISAM USPELA DA ODEM POŠTENO U WC A KAMOLI DA URADIM TO ŠTO JE TEBI BITNO A NIJE TOLIKO HITNO.

NADAM SE SADA DA ZNAŠ MOJ ODGOVOR NA TO TVOJE DIVNO PITANJE. VOLI TE TVOJA ŽENA.

P.S. Volela bih da samo jedan dan budeš na mom mestu pa da ja tebe pitam “a šta si ti radio ceo dan!?”

autor teksta . mama Damjana

izvor. devetmeseci.net

Westend61 / Getty Images

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts