уторак, 15. јануар 2019.

Lp.. odlučila sam da napišem nešto na temu “KOLIKO DUGO STE BILE U POROĐNOJ SALI “… Dakle…. 21 sat…. da, dobro vidite.. 21 pakleni sat.



privatna arhiva mame Sanje

Započinje priču mama Sanja …

Ne mogu ga nažalost uopšte drukcije opisati… sreća nakon svega je bila neopisiva.. ali takođe i patnja pre rođenja.

Sve je počelo u 18:30 kad mi je počela oticati plodna voda. U rađaonu sam primljena u 21:30. Nakon noći provedene u svojim trudovima.. usljedila je jutarnja vizita i zaključak da se ja uopšte ne otvaram i da mi je potreban drip. A dripom su započeli u 07:00 ujutro.

Sve je bilo podnošljivo do 15:00 popodne kad su trudovi postali neizdrživo jaki… gotovo trud svaku minutu. Suprug nije bio kraj mene.. sestre te doktori neljubazni.. katastrofa.

U 16:00 su trudovi postali toliko jaki da je mom mališanu u mom trbuhu zastalo srce na 2 minute.. i to nitko nebi ni bio primjetio da ja nisam počela vikati. Najednom..oko mene brdo doktora..masiraju trbuh..daju lijek..i srce je opet proradilo.. nakon čega jedan doktor uzima onaj papir gde se vide otkucaji srca bebe i istrgnuo je van one 2 minute kad je bebi srce stalo.

I naravno opet me priklapaju na drip. Ja se i dalje ne otvaram.. i nakon 2 sata dolazi doktorica.. na moje vapaje da više ne mogu. Arogantno mi je zavikala nek sad pritisnem da će me porodit. Ugurala je svoju ruku u mene doslovno do lakta ..primila bebu za glavu i doslovno je htjela djete isčupati van iz mene.

Bolovi su bili neopišljivi.. no nije uspjela u naumu.

U 18:30 u sobu mi ulazi aneateziolog.. s papirima za epiduralnu te da idem na carski rez. Taj isti je obavljen u 19:30 .. i na svu sreću dijete nam je zdravo.. da ne spominjem da su me za vrijeme carskog reza svezali za stol ko psihički poremećenu osobu jer sam po njihovim navodima bila opasna po dijete. Pa sad vi meni recite…

DALI JE TO NORMALNO???? DALI BILO KOJA PORODILJA ZASLUZUJE TAKAV ODNOS ???? sad sam trudna s drugim detetom.. i prosataje mi samo nada da će ovaj put biti bolje.. 😞

autor priče . mama Sanja

izvor.devetmeseci.net

Porodilište . Hrvatska

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts