понедељак, 18. март 2019.

Moja trudnoća i rast mog bebca u stomaku…I njegovo rodjenje…I nakon svega…strah od druge trudnoće…!

14232536_10207064314991382_7321061140351070762_n

FOTO . PRIVATNA ARHIVA NAŠE ČITATELJKE

Evo ovako drage mamice…želim sa vama podijeliti moju priču…ujedno Vas i ohrabriti! Prije 6 godina kada sam saznala da sam trudna…moj sreći nije bilo .kraja…E nakon mjesec dana počinje krvarenje..otvaranje…Doktor kaže porodiću se čak u 4 mjesecu…Molila sam da preduzmu nešto…Doktor je odradio cerklaz… terapiju 3x na dan…ali ni tada nije davao šanse…Medjutim svih 9 mjeseci smo izdržali…

Prvog janara…dobijem bolove…ali od terapije…samo jedan prst otvorena…12 sati smo se mučili…na samom kraju sam izgubila svijest…A beba otkucaje…U tom bunilu sam se probudila ,i iz sve snage napon dala…I uz pomoć epiziotomije i vakuma moj dječak je došao na svijet! I

Nakon 5 ipo… godina saznajemo da sam trudna…I veliki strah od svega…psiha me uništila!Ali tako lijepa trudnoća…svih 9 mjeseci sam uživala sa mojom curicom…I vjerujte…za 10 minuta sam je rodila!!! Od sreće sam plakala…

PORUKA ZA MAME

loading...
I mamice slatkice…ni jedan porod i trudnoća nije ista!Ja koja sam psihicki bila rastrojena…I prva trudnoća i porod..su napravili da ne poželim drugu bebu…ali sad…osjećaj nakon druge bebe…trudnoće i poroda..predivan..straha nema…I mogla bih sad još jedno!

autor priče .anonimna mama

izvor. devetmeseci.net

SVA PRAVA NA PRIČU ZADRŽAVA DEVET MESECI I NEMA PRAVA DA SE NADJE NA DRUGIM PORTALIMA

0 коментара:

Постави коментар

.

Претражи овај блог

Омогућава Blogger.
loading...

Popular Posts

Recent Posts